Niets is heerlijker dan helemaal jezelf kunnen zijn in de outfit die je voor vandaag hebt uitgekozen.

Fashion is hip en daarom vinden we het leuk om voor jou elke dag op zoek te gaan naar de laatste trends. We halen onze inspiratie en producten van bekende celebs, tijdschriften, websites, maar voornamelijk van onze fans (en die zijn stiekem voor ons het belangrijkst).
We zoeken dagelijks naar hippe modeaccessoires, zoals sieraden, tassen, portemonnees, horloges en shawls. Want je outfit is pas compleet met een goede dosis accessoires.


Wij bieden:

- Een groot assortiment van alle modeaccessoires die op dit moment helemaal hot zijn
- Snelle levering, zodat je jouw bestelling zo snel mogelijk in huis hebt
- Gratis verzenden en retourneren, omdat wij weten dat jij niet van extra kosten houdt
- Een bereikbare klantenservice van 09.00 tot 18.00 uur om al jouw vragen te beantwoorden. Op zaterdag zijn we van 10.00 tot 17.00 bereikbaar.

Filters

Om het zoeken op de website makkelijker te maken, gebruiken we verschillende filters. Je kunt per categorie kiezen hoeveel je wilt besteden, welke kleur item je wilt hebben, wat voor soort tas of portemonnee je wilt en hoe groot het mag zijn. Op deze manier komen er alleen suggesties naar voren die voor jou relevant zijn. Natuurlijk raden we je aan om verder lekker rond te snuffelen op onze website, maar als je weinig tijd hebt kun je hier gemakkelijk gebruik van maken.


Betaalmogelijkheden

We bieden jou graag net dat extra beetje service, daarom kun je bij ons op veel verschillende manieren betalen. Onze betaalmogelijkheden zijn:
- iDeal
- Mastercard
- Paypal
- GiroPay
- Bancontact
- Visa
- Maestro


Bezorging

Vaak geleverd, zonder dat je thuis bent! Wij bezorgen bijna al onze producten via een brievenbuspakket. Hierdoor hoef je niet thuis te zijn en kun je er zeker van zijn dat jouw producten worden bezorgd. Alleen de grotere pakketten zoals tassen komen via een pakketdienst, hiervoor ontvang je een Track & Trace code zodat je kunt zien wanneer je pakket bezorgd wordt. Als je bij fashionvibe.nl besteld hoef je dus niet onnodig thuis te wachten op je pakketje. Je kunt kiezen voor een levering bij je thuis of bij een pakketpunt. 
 
Kan ik een pakketje op een ander adres dan het huisadres laten bezorgen?
Je kunt het bestelde artikel op elk gewenst adres in Nederland en België laten bezorgen. Naast een factuuradres bieden wij de mogelijkheid om een apart ontvangstadres op te geven. Dit kan op je kantoor zijn, bij de buren of bij degene die je wil verrassen met een cadeau.
 
Levertijd
Voor de brievenbus pakketten hanteren een levertijd van 1-2 werkdagen voor de grotere pakketten zoals tassen hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen. Helaas kan het wel eens voorkomen dat de pakketdienst of de post niet binnen de beloofde levertermijn kan bezorgen. Wij houden jouw zending nauwlettend in de gaten en nemen direct contact op wanneer er iets mis gaat. Uiteraard houden wij je ook op de hoogte van de zending. Ook kan het gebeuren dat het product onverhoopt niet meer voorradig is terwijl dit op onze website wel vermeld is. Wij zullen er alles aan doen om dit te voorkomen maar mocht dit gebeuren dan zullen wij ten alle tijden direct contact met je opnemen.

Levering & Retourneren
Klik op onderstaande link om alles te weten te komen over de levering en retourneren:

Verzending & Retourneren
 

Facebook en Instagram

Wil je graag op de hoogte blijven van wat wij doen? Volg ons dan via Facebook en Instagram. Je komt hier makkelijk terecht door op de Facebook- en Instagram logo’s onderaan deze pagina te klikken. We houden je op de hoogte van onze laatste items, kortingen, weekaanbiedingen en vinden het leuk om je een kijkje achter de schermen te geven. Wil je een foto van je gekochte items aan ons laten zien? Dan vinden we het zeker leuk om een berichtje te ontvangen via Instagram!
Naast onze sociale media hebben we ook een nieuwsbrief voor jou. Je kunt je gemakkelijk met je e-mailadres inschrijven via onze website. 
 

Bestelproces

Bestellen bij Fashionvibe.nl gaat gemakkelijk en snel. Je stelt de bestelling geheel samen naar eigen wens en de bestelling wordt pas definitief na jouw bevestiging!
Bij Fashionvibe.nl doorloop je de volgende stappen tot een succesvolle order:
 
1: Producten selecteren
Met de knop 'In winkelmandje' voeg je een product toe aan jouw winkelmandje. Verander de vakjes van een Nee naar een JA! Heb je je bedacht? Klik op de prullenbak achter de prijs van het product om een product te verwijderen. Met de knop 'Verder Winkelen' ga je terug naar de winkel. Je kunt altijd gelijk terug naar jouw winkelmandje, deze vind je rechtsboven in de hoek. 

Ben je klaar met winkelen en zitten de producten in het mandje? Klik dan op 'bestellen'. Je ziet dan een overzicht van de producten die je hebt geselecteerd. Heb je een actiecode? Vul op deze pagina de code in. Door op de knop 'Bestel deze artikelen' te klikken ga je verder in het bestelproces.
 
2: Inloggen of een account aanmaken
Heb je al eerder een aankoop gedaan en toen een account aangemaakt, dan kun je inloggen met jouw account.
Heb je geen account? Vul dan op deze pagina jouw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Deze gegevens hebben wij minimaal nodig om jouw product(en) te kunnen versturen.
Wil je ook gelijk een account aanmaken? Vul dan een door jou zelf gekozen wachtwoord in. Het maken van een account is optioneel.
Heb je de gegevens ingevuld? Dan kun je nu de betaalwijze kiezen!
 
3: Betaalwijze
Kies de betaalwijze die je wenst. Bij Fashionvibe.nl kun je betalen met:
- iDeal
- Mastercard
- Paypal
- GiroPay
- Bancontact
- Visa
- Maestro

4: Bevestigen
Je hebt nu alle gegevens ingevuld, in deze stap krijg je een overzicht van jouw bestelgegevens. Zo kun je alle gegevens nogmaals controleren voordat je de order bevestigt.
Ga je akkoord met onze algemene voorwaarden? Vink dan het vakje aan zodat je de bestelling definitief kunt bestellen.
Inschrijven voor de nieuwsbrief? Vink dan het vakje aan om op de hoogte te blijven van onze scherpe aanbiedingen!
Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop ‘Definitief Bestellen’.
 

Tips en nieuwsbrief

Heb je tips voor ons? Ze zijn allemaal welkom. We doen er alles aan om onze website en service te verbeteren, zodat het voor jou nog aangenamer is om bij ons te shoppen. Via ons contactformulier kun je jouw vragen en/of tips kwijt.


Prijzen

Alle op de website genoemde prijzen zijn inclusief btw.


Klachtenprocedure

Is jouw order niet naar wens verlopen? Of heb je een andere klacht? Wij helpen je graag en zullen er alles aan doen om jouw klacht op te lossen. Hieronder vind je onze klachtprocedure:

Stap 1
Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend. Je kunt jouw klacht mailen naar info@fashionvibe.nl

Ook kun je schrijven naar:
Fashionvibe.nl
Afdeling: Klantenservice
Hommelweg 5a
6114 RR Susteren (Nederland)
 
Jouw klacht nemen wij in behandeling met de volgende gegevens:
- Ordernummer (niet verplicht, wel gewenst)
- Naam, adres, emailadres en telefoonnummer (naam en adres verplicht)
- Duidelijke beschrijving van de klacht. 

Stap 2
Binnen één werk na ontvangst van jouw klacht, ontvang je een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Stap 3 (eventueel)
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fashionvibe.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Garantie en Defecten
Indien er een product in aanmerking komt voor garantie of een product niet naar behoren werkt, kun je de volgende handelingen uitvoeren om het product zo spoedig mogelijk weer te kunnen gebruiken.
Wettelijke garantie is van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Garantie procedure:
1.Mail je klacht door naar info@fashionvibe.nl
2.Verzend je artikel in een discrete verpakking*, in begeleiding van een bewijs van aankoop.
3.Na ontvangst van jouw verzending sturen wij je een ontvangst mail.
4.Jouw garantie wordt in behandeling genomen. 
5.Wij verzenden jouw garantie artikel kosteloos retour.

*een discrete verpakking dient voor onze producten een blanco verzendverpakking te zijn.

Jouw garantie komt te vervallen als:
Je het artikel zelf hebt geprobeerd te repareren.
Je geen order bewijs kunt tonen.
het artikel niet redelijkerwijs behandeld is, zoals bijv. extreme draagsporen