Bezorging

Vaak geleverd, zonder dat je thuis bent! Wij bezorgen bijna al onze producten via een brievenbuspakket. Alleen de grotere pakketten zoals tassen worden via een postpakket bezorgd.  Bij deze grotere pakketten ontvangt na de bevestiging van je bestelling een Track en Trace code zodat je kunt zien hoelaat het pakketje wordt geleverd. Hierdoor hoef je niet onnodig thuis te zijn en kun je er zeker van zijn dat jouw producten worden bezorgd. Alleen onze grotere pakketten zoals tassen komen via een pakketdienst en moet jezelf in ontvangst nemen. Je kunt kiezen voor een levering bij je thuis of bij een pakketpunt. 
 
Kan ik een pakketje op een ander adres dan het huisadres laten bezorgen?
Je kunt het bestelde artikel op elk gewenst adres in Nederland en België laten bezorgen. Naast een factuuradres bieden wij de mogelijkheid om een apart ontvangstadres op te geven. Dit kan op je kantoor zijn, bij de buren of bij degene die je wil verrassen met een cadeau.
 
Levertijd
Voor de brievenbuspakketten hanteren wij een levertijd van 1-2 werkdagen. Voor de grotere pakketten zoals tassen hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen. Helaas kan het wel eens voorkomen dat de pakketdienst niet binnen de beloofde levertermijn kan bezorgen. Wij houden jouw zending nauwlettend in de gaten en nemen direct contact op met de pakketdienst wanneer er iets mis gaat. Uiteraard houden wij je ook op de hoogte van de zending. Ook kan het onverhoopt gebeuren dat het product niet voorradig is terwijl dit op onze website wel vermeld is. Wij zullen er alles aan doen om dit te voorkomen maar mocht dit gebeuren dan zullen wij ten alle tijden direct contact met je opnemen.
 

Retourneren

Stuur ons een emailtje en wij helpen jou gemakkelijk door onderstaand proces. info@fashionvibe.nl

Retourneren bij Fashionvibe.nl is heel eenvoudig. Vul dit retourformulier in en stuur de artikelen inclusief dit formulier en aankoopbewijs naar onderstaand retouradres.

Daarnaast kun je voor het herroepen ook gebruik maken van dit modelformulier. Klik op deze link.

Je mag je bestelling binnen 14 dagen retourneren of herroepen (in dat geval dien je binnen 14 dagen na de melding de artikelen terug te sturen). Bij schade aan het product die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen, kunnen wij kosten in rekening brengen, voor de waardevermindering.

Retourneren is gratis, maar het verzenden is voor risico van de verzender. Bij vragen neem contact op met onze klantenservice.

Retourvoorwaarden
Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden, voor zover redelijkerwijs mogelijk::

De zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen is nog niet verstreken
Artikel(en) is/zijn ongedragen (passen is uiteraard mogelijk)
Artikel(en) is/zijn onbeschadigd
Artikel(en) is/zijn voorzien van aangehechte labels en/of stickers
Artikel(en) is/zijn verpakt in originele verpakking met bijgeleverde garantiebewijzen en gebruiksaanwijzingen
Artikel(en) is/zijn voorzien van eventuele actieartikelen die je bij de bestelling hebt ontvangen

Kosteloos retourneren
Wanneer je een artikel retourneert, is dat kosteloos voor alle verzendbedrijven. Hebben wij een verkeerd artikel geleverd en stuur je het daarom retour? Neem dan contact met ons op over de retourzending.

Ruilen
Je kunt alle artikelen ruilen, ook artikelen gekocht in de Outlet. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als retourneren of herroepen. Wil je een andere maat of kleur dan kun je de artikelen retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling plaatsten op onze website, zo zie je gelijk of het artikel nog op voorraad is. Als je een nieuwe bestelling plaatst houdt er dan rekening mee dat, afhankelijk van de betaalmethode, deze vooraf betaalt dient te worden. Kortom, je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door, zoals je gewend bent.

Stap 1: herroep de overeenkomst
De overeenkomst herroepen, voordat je het pakket retourneert, is niet verplicht. 
Kies je ervoor om de overeenkomst te herroepen, dan kun je dit bijvoorbeeld op de volgende manier doen: 
Door een e-mail te sturen naar info@fashionvibe.nl.nl met: je naam en adres, het ordernummer en de artikelnummers van de producten die je retour wilt sturen. Ga daarna door naar stap 2 van de retourprocedure.
Nadat wij je herroeping hebben ontvangen eindigt de zichttermijn en moet je de artikelen binnen binnen 3 werkdagen retour zenden. Het herroepen van de overeenkomst is niet verplicht. Je kunt ook direct bij stap 2 beginnen.

Stap 2: vul het formulier voor herroeping en retourneren in of breng ons op de hoogte
Download het formulier, vul het formulier in en voeg dit toe aan het pakket dat je retourneert, zodat het voor ons duidelijk is dat het een retourpakket is. Vergeet het liefst niet om het ordernummer in te vullen. Wanneer het ordernummer bij ons bekend is, kunnen wij je retourzending sneller verwerken, waardoor je je geld sneller terug ontvangt. Het ordernummer vind je in de e-mail met de orderbevestiging, die wij naar je hebben verstuurd direct nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Stap 3: stuur het pakket retour
Pak het artikel in, we vragen je daarbij ook het formulier van retour ingevuld bij te voegen en ervoor te zorgen dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Stuur vervolgens het pakket retour naar:

Retouradres:

Fashionvibe.nl
Afdeling: Retouren
Hommelweg 5a
6114 RR Susteren                                                                                            Nederland

Nadat wij je retourpakket hebben ontvangen
Op de dag dat wij je retour hebben ontvangen krijg je per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket. Mocht deze in het weekend bij ons worden bezorgd, dan krijg je van ons een bevestiging op de eerst volgende werkdag.
Na ontvangst van het product zullen wij beoordelen of het artikel nog in goede staat en compleet is en als zodanig opnieuw als 'nieuw' verkocht kan worden. Is het artikel gedragen en hierdoor, of om andere redenen, beschadigd, of incompleet, dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten kunnen gelijk zijn gelijk de verkoopprijs van het artikel die je hebt betaald, of, in het geval van een incompleet artikel, aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het weer compleet maken van het artikel. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Afhandeling
Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen herroepen, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 14 dagen, het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten en/of andere kosten, aan je terugbetalen.
Wij mogen wachten met terugbetalen, totdat we het product in goede orde hebben ontvangen.
De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaalt.

Toch nog vragen over het retourneren van je aankoop?
E-mail: info@fashionvibe.nl
Telefoon: +31 (0)6 2044 5401