Klachtenprocedure
Is jouw order niet naar wens verlopen? Of heb je een andere klacht? Wij helpen je graag en zullen er alles aan doen om jouw klacht op te lossen. Hieronder vind je onze klachtprocedure:

Stap 1
Klachten kunnen uitsluitend schriftelijk worden ingediend. Je kunt jouw klacht mailen naar info@fashionvibe.nl

Ook kun je schrijven naar:
Fashionvibe.nl
Afdeling: Klantenservice
Hommelweg 5a
6114 RR Susteren (Nederland)
 
Jouw klacht nemen wij in behandeling met de volgende gegevens:
- Ordernummer (niet verplicht, wel gewenst)
- Naam, adres, emailadres en telefoonnummer (naam en adres verplicht)
- Duidelijke beschrijving van de klacht. 

Stap 2
Binnen één werk na ontvangst van jouw klacht, ontvang je een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Stap 3 (eventueel)

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fashionvibe.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 
Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.